Bezorging

Levertijd
Wij vinden het belangrijk dat je je bestelling snel in huis hebt. Bestellingen die voor 14:00 bij ons binnen zijn, worden nog dezelfde dag verstuurd. Voorwaarde is wel dat het product op voorraad is en je betaalt met iDEAL of Paypal. Als er grote drukte heerst kan het gebeuren dat je bestelling (maximaal) één dag langer op zich laten wachten. Als we het product onverhoopt niet op voorraad hebben, laten we je dat per mail weten. Je kunt er dan voor kiezen de bestelling te annuleren.

Vervoerder
Wij versturen met vervoerder PostNL. Deze vervoerder zorgt ervoor dat bestellingen een dag na verzending worden geleverd. Graag willen we je erop wijzen dat we voor een deel afhankelijk zijn van PostNL.

Pakket traceren
Nadat de bestelling is verstuurd krijg je van ons een mail met daarin een trackingscode waarmee je je bestelling online kunt volgen.

Niet thuis
Je kunt met je postcode en huisnummer bekijken hoe laat je de pakketbezorger kunt verwachten. Wanneer we een pakket niet bij je kunnen afleveren, bieden we het standaard aan bij je buren. Als de pakketbezorging ook niet lukt bij de buren, dan ontvang je een bericht van de bezorger. In dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox je voorkeur doorgeven voor een tweede pakketbezorging, op een dag, tijd en locatie die je beter uitkomt. Je kunt er ook voor kiezen het pakket bij een PostNL kantoor te laten bezorgen. Neem bij het ophalen van je pakket altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

Tweede poging
Indien jij (en je buren) bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en je het pakket niet hebt kunnen ontvangen, dan kun je met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL kantoren. Je hebt hiervoor drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Neem bij het ophalen van je pakket altijd een geldig legitimatiebewijs mee.